چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 341707
۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
شبکه خبر

مدیرکل روابط عمومی حوزه‌های علمیه از عدم پخش اخبار حوزه در وعده خبری ساعت 18 در شب گذشته انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام سیدحسن طیب حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه»، با بیان اینکه بسیاری از علما، فضلا و طلاب اخبار روتین حوزه را از طریق وعده خبری ساعت 18 شبکه خبر پیگیری می‌کنند گفت: متاسفانه برخی روزها با اینکه اخبار حوزه متعدد و مناسبتی است، اما بدون دلیل قانع کننده‌ای از این وعده خبری پخش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اخیراً وعده خبری ساعت 18 که بخشی از آن به اخبار حوزه و مراجع و علما اختصاص یافته، اقدامات قابل قبولی را برای ایجاد تنوع در اخبار حوزه انجام داده است گفت: این اقدامات حوزویان را به نگاه مثبت رسانه ملی به پخش اخبار حوزه امیدوار کرده بود.

مدیر روابط عمومی حوزه افزود: شب گذشته با توجه به فرارسیدن 9 دی بسیاری از حوزویان منتظر پخش اخبار حوزه از این وعده خبری بودند اما این مهم اتفاق نیفتاد.

حجت‌الاسلام طیب حسینی یادآور شد: جای سئوال است در شب 9 دی که بسیاری از نهادها و ارگان‌های مربوط به روحانیت و نیز مراجع عظام تقلید، حوزویان را به تجمع در مدرسه فیضیه فراخوان داده بودند و انتظار می‌رفت تایم بیشتری از وعده خبری ساعت 18 به این مهم اختصاص می‌ یافت، ولی حتی یک خبر از این شبکه پخش نشد.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه گفت: بسیاری از حوزویان شب گذشته در تماس‌های مکرر، خواستار توضیح در خصوص عدم پخش اخبار حوزه در این وعده خبری بودند، لذا از مسئولان محترم صدا و سیمای مرکز قم و نیز شبکه خبر توقع داریم جهت تنویر افکار عمومی، توضیحات لازم در این زمینه را به مخاطبان فرهیخته خود که جمع کثیری از علما، فضلا و طلاب می‌باشند بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha